Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Japán Kit Kat

Japán Kit Kat
Tudtad, hogy több mint 300 limitált kiadású, szezonális és regionális ízű Kit Kat csokoládé szeletet gyártottak már Japánban , amelyek közül a legtöbb kizárólag a szigetországban került forgalomba

Japánban a Kit Kat márkát a Nestlé gyártja. A cég beszámolója szerint, a Kit Kat eladási számai már megelőzték a korábbi listavezető Meiji Chocolate –et is. A hihetetlen siker kulcsa, a vállalat azon marketingkampánya volt, amit a Japan Posttal együttműködésben hajtott végre. A kampány során 20 000 postahivatalban értékesítették a Kit Kat szeleteket. Ez önmagában még nem lenne elég ok a sikerre, de a termék neve és a Kito Katsu ("Bizonyára nyerni fogsz") kifejezés közötti hasonlósága már igen. Az egyetemi vizsgák előtt álló diákok ezreinek küldtek „szerencsehozó finomságként” Kit Kat-et rokonaik, barátaik… (A Kit Kat "Lucky Charm" reklámkampánya Japánban elnyerte az Asian Brand Marketing Effectiveness Award díjat 2005-ben.)

 

Kit Kat történelem

 

A Kit Kat-et 1973 -ban mutatták be Japánban, amikor a brit Rowntree's cukrászat megállapodást kötött Fujiya japán cukrásszal és étteremtulajdonossal . 2014-ben ők már ők voltak az ország legkelendőbb édességeinek előállítói.  A Kit Kat márka 2012-ben átvette az első számú értékesítési pozíciót a Meiji csokoládétól, bár összességében továbbra is a Meiji a vezető édesipari vállalat Japánban.

 

A nagy áttörés – több mint 300 féle Kit Kat

 

2004-ben mutatták be a zöld tea ízű szeleteket. Azóta a terméket több mint 300 szezonális és regionális ízben árusították Japánban. Eddig a legkelendőbb változat a 2010-ben piacra kerülő sajttorta ízű Kit Kat volt. 

A Yasumasa Takagi séf által tervezett recepteket tartalmazó Kit Kat Chocolatory 2014-ben nyílt meg, és 2015-re hét fiókkal bővült. A vállalat állítása szerint több mint 1 millió ügyfelet szolgált ki, és több mint 2 milliárd jent keresett. Ezek az üzletek csúcskategóriás Kit Kat termékeket árulnak, mint például málnás étcsokoládé, narancs-csokoládé rum, cseresznyevirág és zöld tea, de a figyelemre méltó és európai szemmel talán meglepő ízek közé tartozik az adzuki (vörös bab), beni imo (lila édesburgonya), barna cukorszirup,  matcha (zöld tea), és a szójaszósz is.

A termék népszerűségét mutatja, hogy 2018 októberében a Nestle Kit Kat üzletet nyitott az oszakai Namba állomáson.
Tartalomhoz tartozó címkék: Japán KitKat